Menu
EUR
  • Gratis Verzending > €35,- NL
  • Verzending BE - DE - 9,95
  • 2 Jaar Garantie
  • 17 Jaar Online Webshop

Klantenservice


Djimmi.nl zal er alles aan doen om uw bestelling met de hoogst mogelijke zorg en aandacht in behandeling te nemen en af te ronden.
Mocht u onverhoopt toch een klacht willen melden van een product na ontvangst of op termijn dan zouden wij u vriendelijk willen verzoeken om ons hiervan op de hoogte te stellen o.v.v. uw klantnummer en ter verduidelijking een foto of filmpje toe te voegen.
E: [email protected]
WhatsApp - alleen berichten: 06 22295553
Dit omdat wij met u naar een passende oplossing willen zoeken want tenslotte moet u als klant tevreden zijn!
Wij zullen uw melding binnen 1 werkdag na ontvangst beantwoorden.

Garantie
De garantietermijn van een product is 2 jaar op functionaliteit m.u.v. slijtageonderdelen en 6 maanden op de accu('s) of acculader.
Nadien kan reparatie plaatsvinden op basis van een uurloon van € 29,95 + de kosten van de benodigde onderdelen en verzendkosten.
Vermissingen of verkeerd geleverde product(en) dienen binnen 30 dagen na ontvangst gemeld te worden.
Let op. De garantie vervalt indien zonder overleg herstel plaatsvindt door derde partijen.

Transportkosten
- Bij garantie aanvraag

Verzending naar Djimmi.nl - voor rekening van de klant
Retourzending naar de klant - voor rekening van Djimmi.nl
- Bij vermissingen of verkeerd geleverde product(en) binnen 30 dagen
Voor rekening van Djimmi.nl  
- Indien de klacht een gebruikersfout betreft
Voor rekening van de klant.

Hieronder per rubriek uitleg m.b.t. een klachtafwikkeling.
Elektrische Kinderauto
Fiets
Elektrische Step
Algemeen

Mocht u niet tevreden zijn over de afwikkeling van uw klacht dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie mits de klacht nog niet elders in behandeling is.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »