Afhankelijk van de afmetingen van het pakket wordt uw bestelling van maandag t/m vrijdag verzonden met GLS - PostNL of DHL.
Bezorging
Ruim 95% wordt de volgende werkdag bezorgd.
De levertijd naar België en Duitsland is 1 á 2 werkdagen.
Op zaterdag wordt er ook bezorgd mits de status voor 16.00u besteld - morgen in huis is.
U ontvangt in de loop van de dag een e-mail met de Track & Trace link van de zending.
Indien u uw bestelling op een specifieke dag wenst te ontvangen dan kunt u dit aangeven in de bestelprocedure onder het kopje "opmerkingen".
Verzendkosten
Gratis verzending boven een aankoopbedrag van € 35,-- excl. de verzendkosten.
Voor de Waddeneilanden geldt een toeslag (informeer via contact).
Voor België en Duitsland geldt een toeslag van € 9,95.
Onderstaand meer informatie m.b.t. de procedures van GLS - DHL en PostNL
GLS
Klantenservice GLS
Telefonisch: 0900 1116660 (€ 1,- per gesprek).
E-mail: [email protected]
Algemeen
Als u bij de 1e afleverpoging niet thuis bent ontvangt u een kaartje in de brievenbus en kunt u via de website kenbaar maken hoe u het pakket alsnog in ontvangst wilt nemen.
Track & Trace informatie
U ontvangt in uw e-mail een link met de Track & Trace informatie van GLS en de “Flex Delivery Service”.
Mocht u de Track & Trace link niet hebben ontvangen dan kunt u deze bij ons opvragen door een e-mail te zenden naar [email protected] of telefonisch contact op te nemen via 0485 520524 (maandag t/m vrijdag – 08.00u – 17.30u).
Klik HIER voor nadere informatie middels uw zendingsnummer.
U kunt ook gebruik maken van de “Flex Delivery Service”.
Bij de Flex Delivery service heeft u tot 00:00u de tijd om nog:
- een afwijkend afleveradres te kiezen
- een afwijkende aflever dag te kiezen
- uw pakket af te laten leveren bij één van de ruim 800 GLS pakketshops
- uw pakket af te laten leveren bij een GLS Depot
Niet thuis bericht
Heeft u een “Niet Thuis Bericht” in uw brievenbus ontvangen dan kunt u HIER aangeven hoe u uw pakket in ontvangst wilt nemen of gebruik maken van het kaartje in de bus (zie onderstaand voorbeeld).
Pakketshops GLS
Inmiddels is het aantal pakketshops van de GLS ruim 800.
Hoogstwaarschijnlijk zit er ook één bij u in de buurt zodat u het pakket hier af kan laten leveren en u zelf het pakket op een door u gewenst tijdstip af kunt halen.
Klik HIER om te kijken welke pakketshop bij u in de buurt zit.
Bezorgd niet ontvangen
Mocht de Track en Trace aangeven dat het pakket is bezorgd en u heeft uw pakket niet ontvangen dan kan het zijn dat de chauffeur uw pakket bij één van uw buren of elders in de straat heeft bezorgd en vergeten heeft om een kaartje bij u in de brievenbus te plaatsen.
Mocht dit niet zo zijn dan kan GLS een onderzoek (o.v.v. uw zendingsnummer) opstarten om uit te zoeken waar het pakket zich bevindt.
GLS heeft hier tot maximaal 5 werkdagen de tijd voor om dit uit te zoeken.
Gaarne wil ik u verzoeken om contact met Djimmi op te nemen voor een verdere afwikkeling.
PostNL
Klantenservice PostNL
U kunt op deze pagina op diverse manieren contact opnemen met de PostNL.
Algemeen
Pakketten worden meestal op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) bezorgd en we streven altijd naar een bezorging binnen twee bezorgdagen.
Af en toe raakt een pakket of poststuk vertraagd, bijvoorbeeld door drukte of een technische storing.
Bijna alle vertraagde pakketten en post komen uiterlijk binnen twee dagen binnen.
Track & Trace informatie
U ontvangt in uw e-mail een link met de Track & Trace informatie.
Niet thuis of status bezorgd en niet ontvangen
Grote kans dat de zending bij de buren is bezorgd.
Dit proberen we te doen als we een pakket niet bij je thuis kunnen bezorgen.
De zending kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot.
De bezorger laat in ieder geval weten op welk adres het pakket bezorgd is door een niet-thuis kaartje met daarop een code achter te laten.
Als je een PostNL-account hebt, kan er in plaats van een kaartje een digitale melding zijn gemaakt.
Dan laten we via e-mail of via de app weten waar je pakket is bezorgd.
Het pakket kan ook zijn afgegeven bij een PostNL-punt.
Met de track & trace-code zie je waar je het pakket kunt ophalen.
Als we je e-mailadres hebben ontvangen van de verzender, dan krijg je een bericht over waar je pakket is bezorgd.
Heb je de PostNL-app?
Daarmee kun je ook zien waar je pakket is.
Heb je geen briefje of digitale melding gehad klik dan HIER.
Pakketshops PostNL
Op zoek naar een PostNL-punt?
Met meer dan 3500 locaties en 1000 pakketautomaten is er altijd één dichtbij.
PostNL locatiewijzer
DHL
Klantenservice DHL
Telefonisch: 088 3454300
E-mail: [email protected]
Algemeen
Ongeveer 85% van de verstuurde pakketten wordt de volgende werkdag geleverd.
Als u bij de 1e afleverpoging niet thuis bent komt de chauffeur normaal de eerstvolgende werkdag om het pakket opnieuw aan te bieden.
Track & Trace informatie
U ontvangt in uw e-mail een link met de Track & Trace informatie van DHL.
Mocht u deze niet ontvangen hebben dan kunt u deze bij ons opvragen door een e-mail te zenden naar [email protected] of telefonisch contact op te nemen via 0485 520524 (maandag t/m vrijdag – 08.00u – 17.30u).
Klik HIER voor nadere informatie middels uw zendingsnummer.
Niet thuis bericht
Als u niet thuis bent op het moment van bezorging en uw pakket ook niet bij de buren is afgeleverd, dan wordt uw pakket volgende dag bij een DHL Service Point afgeleverd mits het pakket voldoet aan de maximale afmetingen.
U ontvangt een kaartje met een code in de brievenbus.
Met deze code kunt u via het zendingsnummer zien waar uw pakket wordt bezorgd.
U kunt er ook voor kiezen om uw pakket opnieuw thuis of bij uw buren te laten bezorgen.
U hebt dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond.
U kunt ook een ander DHL Service Point kiezen.
U kunt uw keuze tot 23:59 uur doorgeven.
Pakketshops DHL
Inmiddels is het aantal pakketshops van de DHL ruim 4000.
Hoogstwaarschijnlijk zit er ook één bij u in de buurt zodat u uw pakket hier af kan laten leveren en u zelf het pakket op een door u gewenst tijdstip af kunt halen.
Klik HIER om te kijken welke pakketshop bij u in de buurt zit.
Bezorgd niet ontvangen
Mocht de Track en Trace aangeven dat het pakket is bezorgd en u heeft uw pakket niet ontvangen dan kan het zijn dat de chauffeur uw pakket bij één van uw buren of elders in de straat heeft bezorgd en vergeten heeft om een kaartje bij u in de brievenbus te plaatsen.
Mocht dit niet zo zijn dan kan DHL een onderzoek (o.v.v. uw zendingsnummer) opstarten om uit te zoeken waar het pakket zich bevindt.
DHL heeft hier tot maximaal 5 werkdagen de tijd voor om dit uit te zoeken.
Gaarne wil ik u verzoeken om contact met Djimmi op te nemen voor een verdere afwikkeling.
ALGEMEEN
Tips
Wilt u niet dat uw pakket bij uw buren aangeboden wordt dan kunt u dit in het kopje Opmerkingen in de bestelprocedure vermelden zodat we hier rekening mee zullen houden.
Indien u uw pakket op een bepaalde dag wilt ontvangen dan kunt u dit ook aangeven in het kopje Opmerkingen in de bestelprocedure.
Indien u afwezig bent op de bezorgdag dan zou u het pakket ook aan kunnen laten bieden op een alternatief afleveradres.
Het is ook mogelijk om uw pakket op uw werk af te laten leveren.
Vul dan bij het afleveradres in de bestelprocedure de naam van het bedrijf in en uw naam als contactpersoon.
Gebruikte Dozen
Djimmi.nl kan uw producten soms in gebruikte dozen leveren.
Dit om het milieu te sparen en natuurlijk ook om de kosten te drukken.
Ontvangst Bestelling
In het algemeen doet u er verstandig aan uw bestelling bij ontvangst te controleren op volledigheid en functionaliteit.
Dit om teleurstellingen te voorkomen als deze controle later voor een feestdag of verjaardag wordt uitgevoerd en er toch producten ontbreken, niet goed functioneren of beschadigd zijn.
Hieronder de passage in onze voorwaarden m.b.t. de procedure indien en er toch een product(en) ontbreken, niet goed functioneren of beschadigd zijn.
Sub 6.5
Indien een product defect of beschadigd blijkt te zijn direct na ontvangst of gebruik dan wil Djimmi.nl Koper verzoeken om dit per e-mail kenbaar te maken met een eventuele foto of video ter verduidelijking.
De foto of video kan dan via WhatsApp naar het volgende mobiel nummer worden verzonden +31 (0)6 22295553.
Na ontvangst van de mail en beoordeling zullen we de Koper verzoeken om het product te retourneren of in overleg op te laten halen door Djimmi.nl.
Na ontvangst en constatering van de klacht zal Djimmi.nl het product gerepareerd retour zenden of (indien reparatie niet mogelijk is) zal er een nieuw exemplaar worden geleverd.
De gemaakte verzendkosten door Koper zullen door Djimmi.nl worden gerestitueerd.
Indien blijkt dat het een gebruikersfout betreft dan zijn alle verzendkosten voor rekening van de Koper.
De gemaakte kosten voor retourzending door Djimmi.nl zullen aan Koper in rekening worden gebracht.
Na ontvangst van de betaling zal het betreffende product worden geretourneerd naar de klant.
Herroepingsrecht
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.
Vanaf het moment van de retour melding hebt u nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren.
Het product kan alleen ongebruikt en als nieuw zijn te verkopen in de originele verpakking (indien mogelijk) geretourneerd worden.
Het product mag dus niet afgemonteerd zijn!
Bij afgemonteerde fietsen worden de gemaakte kosten van € 59,95 voor het afmonteren van de fiets niet vergoed.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retour kosten voor rekening van de klant.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst en beoordeling terugstorten via Mollie.
U kunt HIER een herroepingsformulier (Word document) downloaden mocht u gebruik willen maken van het herroepingsrecht.
Het formulier kunt u retourneren naar [email protected].
Mogelijkheden van retourneren.
U kunt het pakket(ten) afgeven bij één van de pakketshops van PostNL mits de afmetingen maximaal (L x B x H) 175 x 78 x 58 cm zijn en het gewicht maximaal 30 kg.
Klik HIER om te zien waar er een pakketshop van PostNL zich bij u in de buurt bevindt.
U krijgt een mail toegezonden met een PDF bestand van een verzendlabel.
U dient deze uit te printen en vervolgens over het oude verzendlabel op de doos te plakken.
De kosten hiervan zijn € 14,95 per pakket.
Is het pakket groter dan (L x B x H) 175 x 78 x 58 dan kunt u het pakket ook voor € 59,95 op een werkdag (maandag t/m vrijdag) op laten halen door onze vervoerder GLS.
De betreffende vervoerder neemt een retourlabel mee die over het oude verzendlabel geplakt dient te worden.
U kunt ook aangeven op welke werkdag het pakket opgehaald kan worden.
Helaas kan er geen tijdsblok van afhalen opgegeven worden omdat de chauffeur de vrijheid heeft om het pakket op te halen wanneer dit voor hem/haar het beste uitkomt.
Palletzending(en) vormen een uitzondering en kunnen worden opgehaald voor € 75,-- per pallet.
Afgemonteerde fietsen vormen ook een uitzondering en kunnen worden opgehaald voor € 59,95 per fiets.
De kosten van € 14,95 per pakket, € 75,-- per pallet of € 59,95 per pakket of fiets worden verrekend met het aankoopbedrag van het betreffende product(en).
Indien u zelf het pakket of pallet via een andere vervoerder wilt retourneren is dit natuurlijk ook een optie.
Gaarne het ingevulde herroepingsformulier toevoegen aan het pakket.
Het pakket of pallet kunt u retourneren naar onderstaand adres.
Djimmi.nl
't Leucker 5
5831 DB Boxmeer
Voor meer informatie zie Herroepingsrecht
Mocht u echter tevreden zijn over uw bestelling dan geldt natuurlijk: Zeg Het Anderen of u zou een review kunnen plaatsen via onderstaande link.
Google Review
Het vergt slechts 1 minuut van uw tijd.
BVD voor uw genomen tijd en moeite.